RosarioSuhu pengubah jenis kering piawaiCara operasi semasa pembinaan

  • masa pelepasan:2024-02-16 21:10:32
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:274
  • Penerangan pantas:

    Rosario,Bunyi pengubah jenis kering adalah kebanyakan bunyi getaran dalam operasi. Bunyi getaran ini disebabkan oleh kedudukan b

Kandungan artikel

Bunyi pengubah jenis kering adalah kebanyakan bunyi getaran dalam operasi. Bunyi getaran ini disebabkan oleh kedudukan berbilang termasuk getaran koil elektromagnetik induksi magnetik. Semua memperhatikan penyelesaian getaran apabila melakukan kawalan suara.

Mod mewakili kumpulan sambungan pengubah jenis kering adalah: huruf utama Inggeris menunjukkan kabel di sisi utama (atau sisi utama), dan huruf Inggeris menunjukkan kabel di sisi sekunder (atau sisi sekunder). Y (atau y) adalah kawat bintang,RosarioPengubah penyimpanan kuasa, dan D (atau D) adalah kawat segitiga.

RosarioKaedah sentuhan tangan untuk pemeriksaan pengubah

Bunyi pengubah jenis kering berasal dari

UmuahiaMinyak dalam mesin dan peralatan tangki penyimpanan minyak secara umum akan berdiri selama jam sebelum mengambil sampel; Apabila mengambil sampel pada pengubah kuasa dalam operasi, ia tidak perlu diam.

Jatuh perkara asing dan menghancurkan

Secara peringkat, peralatan mekanik yang mengurangi getaran frekuensi tinggi, seperti platform mengurangi getaran frekuensi rendah, dipasang di bawah pengubah jenis kering, yang boleh mengurangi penyebaran turun getaran pengubah jenis kering. Kemudian gantikan sambungan antara pengubah jenis kering dan bangunan teknik sekeliling,RosarioJenis kering atau pengubah tenggelam minyak untuk pengubah kotak, dll. dengan sambungan fleksibel, atau gunakan peralatan mekanik penyorban kejutan kuning elastik untuk mencegah getaran menyebar menurut sambungan yang ketat. Jika mungkin, dan plat penyorban suara dan penyunting penyunting suara boleh digunakan untuk meningkatkan kapasitas penyunting suara bilik pengubah jenis kering.


RosarioSuhu pengubah jenis kering piawaiCara operasi semasa pembinaan



Apabila mengambil sampel dari pengubah kuasa kecil dan ukuran tengah tanpa paip pembuangan (atau plat penggantian sampel minyak), ia boleh berada dalam pengubah kuasa seperti paip ujian kaca apabila ia tidak berfungsi untuk mengekstrak sampel minyak di bawah, atau ia boleh diganti dengan mengubah minyak.

. pemeriksaan sampel minyak & mdash& mdash; Parameter prestasi seperti resistensi pemampatan dan sisa akan dilakukan setiap tiga tahun. Terlalu muatan jangka panjang atau terlalu muatan pengubah boleh mengurangi masa siklus.

Alasan utama ialah kualiti penyeludupan penyeludupan listrik adalah lemah, terdapat penyeludupan kosong, penyeludupan terbuka, lubang jarum, lubang pasir dan kekurangan lain dalam penyeludupan. Penukar minyak mudah ditutup dengan serbuk penyeludupan dan cat apabila meninggalkan kilang, dan bahaya keselamatan yang berpotensi terdedah selepas operasi. Selain itu, getaran induksi elektromagnetik akan memecahkan penyeludupan listrik dan menyebabkan kebocoran.

Jumlah jaminan kualitiApabila ujian muatan penuh dilakukan dan semuanya normal, muatan boleh disambung.

Pembuat pengubah jenis kering

Pembuat pengubah kuasa


RosarioSuhu pengubah jenis kering piawaiCara operasi semasa pembinaan



Impuls tiada-muatan menutup voltaj kerja tidak boleh melebihi % voltaj kerja yang ditandai pada pergerakan penukar frekuensi menutup ialah kali, masa lambat selepas menerima kuasa tidak boleh kurang dari min, dan selang masa setiap penutup tidak boleh kurang dari min.

Keadaan pemasanganKebocoran minyak di flange looper

Sebenarnya, selain dari aplikasi Biro Kewangan, industri telah cuba untuk membentuk dan meningkatkan komoditi pengubah menurut spesifikasi, untuk mempromosikan peningkatan aras konsumsi tenaga komoditi pengubah.

Apakah mod kawat pengubah jenis kering?

RosarioBerapa banyak pengubah kuasa

Oil leakage of cast iron parts

Kemudian tekan paip cabang dengan ibu jari anda, jelas meletakkan ke hadapan tabung ujian kaca, putar dan lepaskan minyak dalam tabung untuk membersihkan tabung sampel, melakukan ia dua kali, dan kemudian lukis sampel minyak.

RosarioMaklumat produk lain
  • ArxanPlatform angkat bimbit hidraulikKecemerlangan lakonan

    ArxanPlatform angkat bimbit hidraulikKecemerlangan lakonan

  • ArxanJembatan naik hidraulik bergerakOperasi dan penggunaan spesifikasi

    ArxanJembatan naik hidraulik bergerakOperasi dan penggunaan spesifikasi

  • LimerickJembatan boarding platform pemuatan bekasKecacatan biasa dalam industri

    LimerickJembatan boarding platform pemuatan bekasKecacatan biasa dalam industri

  • LimerickSelf propelled mobile lifting platformKaedah diagnosis kesalahan biasa

    LimerickSelf propelled mobile lifting platformKaedah diagnosis kesalahan biasa

  • LimerickVilla ganda dipenuhi dengan lif rumah tanggaPenggunaan dan penyelenggaraan

    LimerickVilla ganda dipenuhi dengan lif rumah tanggaPenggunaan dan penyelenggaraan

  • AtsugiSkema pemasangan penukar 35 kV minyakPenyelenggaraan

    AtsugiSkema pemasangan penukar 35 kV minyakPenyelenggaraan

  • HuozhouPlatform angkat bimbit hidraulikApakah ciri dan skop aplikasi yang berfungsi

    HuozhouPlatform angkat bimbit hidraulikApakah ciri dan skop aplikasi yang berfungsi

  • HuozhouJembatan naik hidraulik bergerakAnalisis kaedah pengukuran panjang

    HuozhouJembatan naik hidraulik bergerakAnalisis kaedah pengukuran panjang

  • segera:Peringatan: Maklumat RosarioSuhu pengubah jenis kering piawaiCara operasi semasa pembinaan memberi anda RosarioSuhu pengubah jenis kering piawaiCara operasi semasa pembinaan oleh syarikat kami, perkhidmatan RosarioSuhu pengubah jenis kering piawaiCara operasi semasa pembinaan dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk RosarioSuhu pengubah jenis kering piawaiCara operasi semasa pembinaan, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian RosarioSuhu pengubah jenis kering piawaiCara operasi semasa pembinaan. RosarioSuhu pengubah jenis kering piawaiCara operasi semasa pembinaan di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di RosarioSuhu pengubah jenis kering piawaiCara operasi semasa pembinaan, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!